Buscar/Hemeroteca

viernes, 27 de enero de 2017

Vigo divulgará a figura de Alvaro Cunqueiro

O goberno de Vigo ten iniciado a humanización da rúa Álvaro Cunqueiro, cun investimento de 921.000 euros nunha primeira fase, que comprende toda a coroa circular interior e a conexión con Pintor Lugrís. 

Abel Caballero indicou que Álvaro Cunqueiro é unha rúa "central" na cidade, "con moito tráfico rodado e un nivel de habilitabilidade moi importante", que vai ser humanizada en dúas fases. 

O goberno de Vigo divulgará a figura do escritor que da nome á rúa e tamén informará sobre a historia urbana do entorno. Para iso, o Concello apoiarase en paneis informativos emprazados no propio vial e nun espazo na web ao efecto.

El gran escritor gallego Alvaro Cunqueiro, falleció en el año 1981 a los setenta años de edad en Vigo, donde vivía desde hace más de veinte años. En 1968 ganó el Premio Nadal por su novela Un hombre que se parecía a Orestes. 

En 1980 fue investido doctor honoris causa por la Universidad de Santiago de Compostela. Ese mismo año fue distinguido con el premio de la crítica gallega; en mayo recibió el Pedrón d'Ouro. Pertenecía a la Real Academia Gallega, era uno de los grandes prosistas y líricos, tanto en castellano como en gallego y gran difusor de la gastronomía gallega (A cociña galega, Profesional del periodismo, dejó innumerables artículos en periódicos como Vallibria, La Voz de Galicia, El Progreso siendo su última relación con el trabajo diario en los medios de comunicación fue como director de El Faro de Vigo

No hay comentarios: