A Coruña vístese de festa

Tralo éxito de público acadado pola Feira Medieval, a capital herculina prepárase para as súas festas, nas que non faltarán ingredientes como a boa música, a feira taurina e o espectáculo “O combate por Crunia”, que terá lugar o día 2 en María Pita.

No aspecto musical cabe destacar as actuacións de Juan Luis Guerra, La Quinta Estación, Malú, David de María ou La Fundación Tony Manero mentres que na feira taurina poderase ver a arte de matadores como Manuel Díaz “El Cordobés”, Cayetano Rivera Ordóñez ou Pepín Liria.

A Batalla de Flores, o Rally Teresa Herrera, a Feira do Libro ou o Salón dos Viños e Augardentes de Galicia completan o programa festivo coruñés.

Uno de los actos más esperados de las fiestas es la recreación del combate entre Hércules y Gerión, que tendrá lugar a partir de las 19.45 horas con pasacalles desde los jardines de Méndez Núñez hasta la plaza de María Pita, donde se celebrará el espectáculo central. Está previsto que los dos ejércitos se encuentren en la plaza en torno a las 21.15 horas. En total, participarán 80 artistas entre zancudos, actores, malabaristas, tragafuegos y músicos, que formarán los ejércitos que acompañarán a los dos gigantes articulados que representarán a los héroes de la batalla.