Ourense, destino inteligente

La innovación se convertirá en un eje fundamental del modelo turístico ourensano. La Diputación y el Concello de Ourense formalizaron su adhesión a la Red de Destinos Turísticos Inteligentes (DTI), un proyecto promovido por la Secretaría de Estado de Turismo para transformar un sector en el que cada día cobran más peso las nuevas tecnologías y la interacción de los visitantes con los lugares a los que se acercan.

La institución provincial formará parte de los órganos de gobierno de la Red DTI. Manuel Baltar destacó el protagonismo de la Diputación en el ámbito de la innovación turística, poniendo como ejemplo el proyecto "Provincia Intelixente, que supón unha nova forma de xestionar os recursos turísticos", al incluir iniciativas como "Hay un Ourense para ti. Descúbrelo", una plataforma integral de turismo inteligente que situará a la provincia como referente, al aprovechar los recursos de las tecnologías más vanguardistas.

"Destacamos pola riqueza natural, no sector do turismo de calidade. É un eido que incrementará a competitividade coa próxima chegada da alta velocidade, un acontecemento histórico que temos que acompañar con innovación, servizos, infraestruturas e solucións tecnolóxicas de vangarda", afirmó Baltar.


Por su parte, el alcalde de la ciudad, Jesús Vázquez, puso en valor la adhesión de Ourense, "porque con este proxecto continuamos a nosa aposta por converternos nun referente no uso das novas tecnoloxías, facilitando ós visitantes a súa experiencia na cidade e impulsando un desenvolvemento que tamén benefica ós nosos cidadáns no seu día a día".

En esta línea, el regidor considera que "se trata tamén dunha oportunidade para a creación de emprego e de negocios" en la ciudad de As Burgas.